2014. január 27., hétfő

Kérés!

Most nem résszel jövök, hanem egy felméréssel és egy kéréssel. Tudom, hogy vannak olvasóim és jeleztétek is, de most szeretnélek megkérni titeket, akik még velem tartanak, azok jelezzék kommentben (lehet névtelenül is írni), ha úgy írsz, jelezd, hogy fel vagy-e iratkozva vagy nem (esetleg valakinek nincs fiókja és nem tudott feliratkozni). Páran a chatbe is szoktak írni, nos oda is lehet, de akkor az ne írjon komit, hogy ne számoljam kétszer. 

Bizonyára vannak olyan tagok is, akik feliratkoztak, de már régóta nem olvassa a blogot és nem iratkozott le. Kérem, aki itt magára ismert, iratkozzon le, de előtte hagyjon egy kommentet, illetve írja meg, hogy miért hagyta abba a blog olvasását. 

Tehát ez csak egy szívesség, hogy egy felmérést tudjak készíteni erről, és persze kíváncsi is vagyok, mennyien maradtatok. 

9 megjegyzés:

  1. Én nem vagyok feliratkozva, de nagyon tetszik a blogod és rendszeresen olvasom. Néha már alig várom hogy mikor jön a kövi rész... :D Annyira beleélem magam :D Nagyon jól irsz és szeretném ha folytatnád :) És ha van még 1 blogod azt is szivesen elolvasom :3 :) Jöhet a kövii rész, siess :* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, oldalt van olyan h a többi blogom, ott megtalálható a többi is, örülnék neki ha azokat is olvasnád :D

      Törlés
  2. én olvasoomm !!! :D <3 és IMÁDOM! ugyhogy ne hagyd abba és siess a kövivel!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Én kitartok melletted a véksőkig!!! xD Ez most úgy hangzott, mintha csatába mennénk xDD Jó vagyok :'D És fel is vagyok iratkozva :) Várom a kövi részt ;)
    Sok puszival Nikol D. :))

    VálaszTörlés
  4. Sziaa!:) Én vagyok fel iratkozva mert nincs fiókom:// de nagyon jó a blogod,ne hagyd abba az írást ! :) Remélem hamar hozod a kövit.

    VálaszTörlés
  5. Szia én felvagyok iratkozva csak az a helyzet hogy elfelejtettem a fiókomba a jelszót annyi blogom van.-. Na mindegy,annyira szeretem a blogod hamar kövit!!:))

    VálaszTörlés
  6. Én fel vagyok iratkozva és rendszeresen olvasom a blogod és nagyon tetszik!
    Alig várom a kövit!Úgy hogy siess! :D

    VálaszTörlés
  7. Meglepii :) http://lovethestripclub.blogspot.hu/2014/01/6-dij.html
    És siess a kövi résszel!! :D

    VálaszTörlés
  8. nekem sincs fiokom de rendszeresen olvasom a blogodat !! :)

    VálaszTörlés