2013. szeptember 27., péntek

12. rész

Több, mint egy hét után tudtam csak hozni a következő részt. Bocsánat, hogy így megvárakoztattalak titeket, de mostanában alig van időm írni és ezért az ihlet is nehezebben jön. A köldökös blogban vasárnap jönnek újabb képek, ahogy azt a múltkor megígértem. Bármi is történik, nem fog elmaradni. Ha elolvastátok ezt a részt, írjatok véleményt, hogy szerintetek eddig hogy alakul a történet. Köszönöm a türelmeteket!

Harry szemszöge
A táncparketten csatlakozott hozzám egy szőke hajú harminc év körüli nő és egyre jobban beleéltük magunkat.
-Hello, én Harry vagyok!
Mutatkoztam be neki, nem volt rossz nő, de annyira szép se.
-Benedetta.
-Szép neved van!
-Köszönöm! Te külföldi vagy? Mert a Harry nem olasz név.
-Angol vagyok, két barátommal vagyok itt és az egyiknek a barátnőjével.
-Az fasza!
Ezután leültünk az asztalhoz, Niall megvártam, így bemutattam őt is Benedettának, örültek a találkozásnak.
-Nem túl idős ez a nő?
Súgta a fülembe Niall.
-Ma estére jó lesz!
Benedetta és én döntöttük magunkba az italt, miközben hangosan nevetgéltünk. Még jól is éreztem volna magam, ha Niall nem pofázott volna bele folyton, miközben a karomat rángatta, hogy hazavigyen. Természetesen nem hagytam magam, mindig leráztam magamról a kezét.
-Bocsi Niall, de mi most lelépünk! Találkozunk reggel otthon! További jó szórakozást!
-Harry, nem mehetsz el ezzel a nővel! Ki tudja, lehet, hogy férjnél van és gyerekei is vannak!
-Jaj, hagyjad már, te annyira pesszimista vagy, mindenben a rosszban látod! Na szia, ír barátom, remélem nem tettem tönkre az estédet!
Ezzel el is mentünk az ír barátomat ott hagyva. Elmentünk egy hotelba, kivettünk egy szobát, majd felmentünk.
-Ide most minek jöttünk?
Kérdezte Benedetta. Talán azért, mert nagyon megtetszett nekem és magamévá akarom tenni. Nem válaszoltam neki, hanem közel mentem hozzá és szenvedélyes csókolózásba kezdtünk és hamarosan lekerült rólunk minden ruha és anyaszült meztelenül szerelmeskedtünk az ágyban.

Eleanor szemszöge
Lucával napközben az állatkertben voltunk, szerencsére a két jó madár nem vett minket észre. Este elmentünk bulizni, ittunk, majd felmentünk egy hotel szobába, ahol szeretkeztünk egymással. Nem ez volt a szándékom, de megint a fejembe szállt az alkohol, de most valószínűleg emlékezni fogok rá, nem úgy, mint eddig. Nem érdekel Louis, úgy érzem már nem függök tőle, így azzal fekszem le, akivel akarok és jelenleg Luca nagyon tetszik nekem. Ezen az este nem érdekelt, hogy családja van. Részegen eléggé nagy baromságok jutottak az eszembe, méghozzá az, hogy ha sikerül tönkretennem a házasságát, akkor végleg az enyém lesz és a két kis pisis az anyjánál lesznek. Józanul már másként gondolkodtam.

Louis szemszöge
Nagyon el voltam keseredve, amikor megláttam azt az újságot. Most biztosan mindenki rólam beszél és engem elemezget, ami egyáltalán nem tetszik nekem. Nem volt kedvem sehová se menni, mert gondolom ha valaki meglát, akkor elkezdenek kibeszélni és kinevetni, azt meg most nem tudnám elviselni. Gyorsan hazamentem, és ha valaki jött velem szemben, akkor elkerültem az illetőt, nehogy meglássanak. Mikor hazaértem, dühösen a szobámba vonultam. Niall és Harry szerencsére tudták, hogy ilyenkor nem lehet hozzám szólni, így békén hagytak. Egészen estig ott kukkoltam és képtelen voltam bármit is csinálni, csak feküdtem az ágyban, de nem aludtam el. Járkálás és ajtó csapkodást hallottam, utána meg teljes csend uralkodott el a házban: elmentek. Már hiányzott nekem a teljes nyugalom, végre nem hangoskodik senki és reméltem, hogy senki se fogja megtörni ezt a csendet.

Közben elaludhattam, mert mikor kinyitottam a szemem, már világos volt odakint, én meg utcai ruhában feküdtem az ágyban. Fürdés és fogmosás nélkül feküdtem le aludni. Felkeltem két percen belül, majd a konyhába ballagtam, ahol egyedül Niall volt, aki már jó ízűen reggelizett.
-Szia, hol vannak a többiek?
Kérdeztem.
-Harryvel tegnap este elmentünk bulizni és ott felszedett magának egy harmincas nőt.
-Gratulálok neki!
Harry mindig szeretett flörtölni a nála idősebb nőkkel, úgy látszik itt is talált magának egyet.
-Elmentek valamerre, ezért nem jött haza. Eleanort felhívtam és azt mondta, hogy a barátnőjénél alszik.
Eleanor egyre többször csavarog el, kezd gyanússá válni. Lehetséges, hogy egy másik férfi van a dologban, de ennek hamar utána járok és ha megcsal, akkor kiverem a balhét. Lehet, hogy már nem vagyok belé szerelmes, de akkor sem szeretem, ha félrevezetnek és ha becsapnak.
-Eleanorral elhidegültetek egymástól? Mostanában mindig elmegy és alig van otthon. Neked nem furcsa ez?
-De.
Letudtam ennyivel, nem akartam erről beszélni tovább. Evés után felálltam, elkezdtem készülődni, mert egy óra múlva jelenésem van az orvosnál, hogy kivizsgálja milyen súlyos a sérülésem és, hogy mennyi kihagyás vár rám. Kedden lesz a Bajnokok Ligája és majdnem biztos, hogy ki fogok maradni a keretből.

Eleanor szemszöge
Rettenetes fejfájással ébredtem, ami a másnaposság miatt van. Megint sokat ittam, de valamivel kevesebbet, mint előző alkalommal, mert most emlékszem mindenre, ami az éjjel történt: lefeküdtem Lucával, amit már rettenetesen bánok. Itt fekszik mellettem meztelenül, csak egy vékony takaró volt rajta, ahogy rajtam is. Kicsit megrángattam a kezét, hogy ébredjen fel.
-Mi történt az éjszaka?
Kérdezte álmosan.
-Nem emlékszel? Bulizni voltunk, itt kötöttünk ki! Igazán sajnálom, nem akartam!
Felültem, továbbra is takartam magam a paplannal.
-Ne sajnáld, már az enyém vagy!
-Amíg nem válsz el, addig nem lehet köztünk semmi! Ezt már megmondtam! Most is csak azért történt meg, mert túl sokat ittam. Sajnálom! Most szólok, hogy nekem holnap Manchesterbe kell mennem egy hétre, mert egyetemre járok, de próbálok minél előbb visszatérni hozzád!
Közben megsimogattam borostás arcát, fogalmam sincs hány napja nem fogott borotvát a kezében, nagyon nem áll jól neki ez, de nekem ebbe nincs beleszólásom. Felálltam, összeszedtem a tegnapi ruháimat, majd elvonultam a fürdőbe felöltözni, de előbb lezuhanyoztam. Mikor kész lettem, elköszöntem Lucától és már mentem is hazafelé.

Harry szemszöge
Benedettával nagyon jó éjszakán vagyunk túl, de sajnos közben meg kellett tudnom, hogy férjnél van és van két kislánya is. Na de ez nekem nem akadály, elmondása szerint kezd kiszeretni a férjéből és a szex sem a régi már közöttük, aminek kifejezetten örülök, mert komolyan tetszik nekem. Bár lehet, hogy ő csak egy taknyos kisfiúnak tart, de bánja a fene. Ő kelt fel hamarabb, összeszedte a ruháit és elvonult a fürdőbe átöltözni. Ideje lenne nekem is kelni és felöltözni, így is tettem és mire kijött, addigra már rajtam volt az összes ruhám.
-Haza kell mennem, nem szabadott volna itt aludnom, mert a gyerekeim keresnek már biztosan.
-A férjed már nem is számít?
A biztonság kedvéért rákérdeztem, bár tudom, hogy ő nem gondolja velem komolyan, ami egy kicsit elkeserített, mert szívesen összejönnék vele.
-Nem igazán, ő sem jár haza mostanában, olyankor bébiszittert fogad fel, biztosan most is így történt.

Mikor hazaértem, Eleanor is ebben a percben jött meg egészen véletlenül.
-Szia Harry!
-Szia! Te hol voltál?
-Csak az egyik barátnőmnél aludtam. Na és te?
-Én a buliban felszedtem egy harminc éves nőt, marha jó party!
-Gratulálok neked! Niall?
-Otthon van, menjünk be!
Benyitottunk és valóban ott volt és nézte a kanapén ülve a bugyuta rajzfilmjét, amin mindig hangosan szakadt.
-Szia Niall!
-Sziasztok! Titeket is látni?
-Tudod, hogy én bulizni voltam, Eleanor meg egy barátnőjénél aludt.
Szerintem Eleanornak van egy másik pasija és nem igaz, hogy Louis ezt nem veszi észre, vagy csak nem akarja, annyira elvakult szegénykém. Ha velem képes volt őt megcsalni, akkor mással is ugyanúgy megteszi lelkiismeret-furdalás nélkül. Jól ismerem őt, elég sok pasas ágyában megfordult ám, Louis ezt nem tudja, Niall is csak egy részét, azt amikor velem volt. Ha meg kitálalok neki, akkor tuti én is belekeveredem és nem hiszem, hogy valaha megbocsátana nekem.

Louis szemszöge
Az orvos megvizsgált és szerinte legalább egy hónap kihagyás vár rám, ha nem több. Nem örültem neki, mert így lehet elvesztem a jó formám, de remélem nem így lesz. Tudom, hogy nehéz jól visszatérni egy hosszabb sérülésből, tavaly is ugyanez a térdem sérült meg és akkor három hónapot hagytam ki. Mivel nem vehettem részt az edzésen, így hazamentem és két hét múlva kezdhetem meg a külön edzéseket, és majd fokozatosan csatlakozom majd a többiekhez.
Mikor hazaértem, mindenki otthon volt, ami mostanában elég ritka eset. Eleanor átölelt, meg akart csókolni, de én elfordítottam a fejem. Nem akartam hazudni neki, nem lenne az őszinte.
-Mi a baj, drágám?
Kérdezte szomorúan.
-Semmi, csak herpeszem van.
-Na, de a múltkor is ezt csináltad! Ám holnap Manchesterbe kell mennem a suli miatt, de igyekszem minél előbb visszatérni hozzád.
-Remek, akkor elkísérlek, mert úgy is sérült vagyok!
Rámosolyogtam, de amikor közöltem vele, hogy elkísérem lefagyott a szájáról a mosoly, nagyon komolyan és aggódva nézett rám. Nem minden oké nála, de kiderítem, hogy kivel csal meg.
-Nem is örülsz neki?
-Dehogynem! Nagyon hiányoznál, ha nem jönnél!
Előtte még felhívom Adamet, hogy ma este menjünk el bulizni. Mindig vevő az ilyen dolgokra. Nem tudhatják meg, hogy vele megyek el, azt hazudom, hogy egy csapattársamnál alszom. Így is tettem, simán elhitték, ahogy Eleanornak, hogy egy barátnőjénél.

A buli előtt megfürödtem, tiszta ruhát húztam majd elköszöntem a többiektől és indultam is a megbeszélt helyre. Adam már ott várt rám az autójával, be is szálltam.
-Hogy hogy kocsival? Ez azt jelenti, hogy nem fogsz inni?
-Dehogynem, taxival fogunk hazajönni, tehát ne aggódj! Így mindketten ihatunk, amennyit csak akarunk.
-Jó, nem akarom halál részegre inni magam!
-Pedig az a jó buli! Majd megtudod, ha kipróbálod! Azt hiszem tavaly szenteste az exemmel úgy leittuk magunkat, hogy verekedésbe keveredtünk, majd a dutyiban kötöttünk ki, így marha jó karácsonyunk volt, de szerencsére másnap kiengedtek minket.
-Az igen. Pont szenteste? Furcsa, mert akkor a családdal szokás lenni és Szilveszterkor kell inni.
-Mi már csak ilyenek voltunk, de tanultunk az esetből.
-De azért le akarod magad inni halálosan.
-Csak vicceltem!
Miközben beszélgettünk, észre sem vettem, hogy már megérkeztünk. Olyan helyre vitt, ahol eddig még soha nem voltam.
-Ez a környék legjobb meleg bárja. Imádni fogod!
Ha itt engem meglátnak, nekem végem. Nem tehetem be a lábam egy meleg bárba, lehet vannak ott milan szurkolók is és akkor megszívtam.
-Inkább menjünk máshová!
-Miért? Nem értelek.
-De ha meglátnak, annyi a karrieremnek! Ezt te is tudod és megérthetnéd!
-Ugyan már! Nem fognak megismerni. Adjak egy parókát?
-Az jó lenne!
Elővett egy idétlen pink színű derékig érő parókát. Ilyet az életben nem vennék fel, de most meg kellett tennem, ha álcázni akarom magam.
-Az arcodat meg nem igazán fogják nézni, szinte sötét van bent és nem veled fognak foglalkozni.
-Remélem. Na induljunk!
Kiszálltunk, majd indultunk a bejárat felé, de ott megállított minket a biztonsági őr.
-Személyit kérek!
-Már harminc is elmúltam!
Mondta Adam, de a biztonsági őr ragaszkodott hozzá, hogy adjuk oda neki.
-Nem baj, ez szabály!
Végül odaadtuk neki, majd beengedtek minket. Mikor beléptünk, annyira már nem éreztem magam rosszul a rózsaszín parókában, mert voltak nálam sokkal rosszabbak is, így nem leszek vele feltűnő. Adam az egyik asztalon talált egy arany színű parókát, amit magára húzott.
-Hogy rajtam is legyen valami! Akkor táncoljunk! Tudod hogy kell?
-Inkább mutasd meg!
Beállt a táncparkettre és elkezdte nagyon erotikusan rázni a csípőjét és körözött is vele, teljesen magával ragadott a tánca. Az viszont egyáltalán nem tetszett, hogy más férfiak ezért rátapadtak, ezért én is odamentem, magamhoz szorítottam Adamet, hogy éreztessem velük, hogy ő csak az enyém és le lehet róla szállni, de úgy tűnik nem jutott el az agyukig.
-Nem értitek? Ő az enyém, el lehet kotródni, idióták!
-Jól van, csak meg ne pukkanj, te ostoba! Te közel sem vagy olyan szexi, mint a párod!
Ezzel el is húztak, de ez akkor is szarul esett, utánuk akartam menni de Adam magához szorított.
-Jól megmondtad azoknak a barmoknak! Ha keménykedni akarsz, akkor viseld is el, ha visszaszólnak.
-Jó, rendben! Felejtsük el!
Mégsem tudtam kiverni a fejemből, amit az előbb mondtak, mert sajnos igazuk volt: nem érhetek Adam nyomába, mert ő valóban vonzó és olyan kisugárzása van, hogy annak senki sem tud ellenállni. Míg én egy senki vagyok, aki rókázik a pálya szélén és most minden Milan szurkoló erről beszél. Átkaroltam Adam nyakát, vagy tíz centivel volt magasabb nálam, ezért nyújtóznom kellett, hogy elérjem, miközben ő a derekamon karolt át. Egy darabig így voltunk, amikor Adam egyszer csak elkapta a nyakam és szívni kezdte, ami nagyon fájt. Ellöktem magamtól, majd adtam neki egy nagy pofont.
-Ez fájt, te szadista állat!
-Sajnálom!
Az italpulthoz szaladt és ott egy számomra ismerős fiú rámászott Adamre, amiért engem elöntött a düh.

3 megjegyzés: