2013. november 21., csütörtök

Egy kis probléma

Nem fogtok örülni a hírnek, de egy kis probléma akadt. Méghozzá az, hogy egy kicsit elment a kedvem Louistól. Nem, nem utáltam meg, nem erről van szó. Csak mostanában annyira le van pukkanva, hogy rossz ránézni és emiatt írni is nehéz róla. Na, nem tudom elmagyarázni mégis milyen érzés kerített hatalmába. Na mindegy, aki észreveszi, az tudja, aki meg nem, az csak nem akarja észrevenni. Azért el kell ismerni, valami nincs rendben vele. Nyáron is volt valami baja, de ennyire nem volt elveszve, sőt ősszel talán egy kicsivel jobb lett, de így novemberre egyre rosszabb lett. Sajnálom! Ja és őt is és nincs mit tenni! Innen nem tudok segíteni és ti sem! A többiek csak úgy elnézik, ahogy szenved? Bocsi, hogy ezt mondom, de lehet titokban drogozik, és lehet még a többiek se tudják. Lehet támadni, de ez az én véleményem. Tudom, ott a másik blogom, és az is róla szól, azzal valahogy megbirkózom, de akkor is nehéz így. Ugye értitek? Ebben meg amúgy sem jön az ihlet, de nem adom fel, csak kisebb szünet jön. Igen, elkezdem írni a következőt, csak nem tudom mikor lesz kész. Az is igaz, hogy mikor kezdtem, Niall volt a kedvencem és még mindig őt tartom annak és mégis Louis az, akivel a legtöbbet foglalkozom. Így az ember azt hinné ő a kedvencem. Van róla három blogom is (egy Niallos van csak, amit már ezer éve nem írok), illetve a füzetben is írok róla két történetet Louisról. Niallról füzetbe nem írok és jelenleg róla sehol. Tehát? És ez engem elszomorít. Az elején Niallre figyeltem fel, csak vele foglalkoztam egy hétig és mindig mondogattam, hogy nem vagyok directoner, mert én csak Niallt bírom, de egy hónap múlva elkezdtek érdekelni a többiek és itt történt az, hogy Louisszal kezdtem el foglalkozni a legtöbbet. (azért a többieket se hanyagolom, csak velük kevesebbet egy kicsit) És nem tudom miért történt ez, de már hónapok óta így van. Nem megyek most ebbe bele, mert tuti idiótának fogok tűnni és megérteni is nehéz, mivel leírni sem tudom ezt az érzést. És marha szar érzés olyan emberrel foglalkozni a legtöbbet, aki ennyire szenved, mert rossz ránézni és én is lehangolt leszek. Mindegy, abbahagytam, mert agyon fogjátok magatokat unni. Akkor a lényeg, hogy pár hét szünet, aztán majd ha kész, hozom az új részt. Egyenlőre ott a másik blogom, azzal kicsit többet fogok most foglalkozni. 
Ja és hétvégén volt egy összetűzésem egy forumon Louis miatt, be akartam zárni a blogomat, amik róla szólnak és nyitni akartam egy Niallosat. Végül nem töröltem, nem is fogom, de ha az egyik elkészült, vagyis vége, akkor kezdek egy Niallosat. És bocsánat még egyszer.

Ja és képet is csatolok, nézzétek annyira le van pukkanva 

Itt van több is, ha érdekel, ott se néz ki jobban, mint ezen a kettőn:

25 megjegyzés:

  1. Egyetértek veled. Ahogy haladt előre a THM túrné, úgy esett szegény szét. Multkor hogy láttam egy új képet róla, elkezdtem filózni hogy nasszus ez drogozik vagy iszik vagy mi van vele, mert nem ok nélkül néz ki így

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet larry shippernek fogok most tűnni, de sztem volt köztük valami, és Harry dobta kb az év elején. Szerintem, És Louis még szereti, nem tudta magát túl tenni és nem tom h miért rágódik ennyit rajta, lehetséges h ez az oka. Mert mi más lehetne? Mert más nem is jut eszembe. Többiekkel nincs semmi baj, ő egyedül aki ilyen, tehát. És Harry meg el nézi ahogy szenved és le se szarja?

      Törlés
    2. Baromság. Szerintem kurvára tulhajszolja magát. Amit meg te írsz, az nem kicsit, hanem nagyon larry shipperes dolog

      Törlés
    3. Jó csak nekem ez a túlhajszolás dolog nem egészen logikus. Akkor a többiek is ilyenek lennének, de ők rajtuk nem látszik, hogy ennyire le lennének pukkanva. Ezért nem logikus nekem. Miért csak ő egyedül ilyen?

      Törlés
    4. Mindenki máshogy dolgozza fel az ilyeneket. Van aki 4-5 órát alszik egy nap, és toppon van, de másnak a 8 óra is kevés. Az ember saját magán is tapasztalhatja, hogy van, hogy pár óra alvástól felfrissül, de van, hogy fél napot átalussza, akkor is olyan, mint valami mosott sz.rdarab. Személy szerint engem az is szíven ütne, hogy tudom hogy van egy 42-3 éves anyám, aki jövőre szüli a hatodik és hetedik gyerekét. Gondolom megviseli Louist maga tudat, hogy a banda miatt szinte semmi időt nem tud tölteni a saját kistesóival. Az anyjának se tud majd segíteni, hasonlók... Na meg így utoljára lehet az is a "lepukkanás" oka, hogy mivel vége a THM túrnénak, és nincsenek nap-mint nap a paparazzik tömegében, már nem törődik annyira a külsejével.

      Törlés
    5. a turné alatt se nagyon törődött, ám majd a furcsa álmomat majd leírom a másik blogba. Ám nem lehet h beteg? Mivel érdekes 1-2 éve nem volt ilyen és akkor is elvileg agyon voltak hajszolva h a te szavaiddal éljek. Hát nem tudom.

      Törlés
  2. Én multkor láttam róla egy képet, amin Sam Callahannal van és eskü rá se ismertem.... Nagyon le van pukkanva szegény.... Szerintem az lehet a baj, h mostanában Eleanort is egyre többen bántják és lehet, h emiatt van kicsit megviselve.... :/ lehet nem így van, ez az én véleményem, de remélem, h nem drogozik....
    B

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom hogy erre mit mondjak. Most azért van lepukkanva mert Eleanort bántják? Szerintem egy kicsit furcsa lenne ez, hogy más helyett ő szenved, na mindegy! Ám egyszer álmodtam vele kapcsolatban vmi furcsát, asszem még a héten. Ám be tudod linkelni azt a képet? Az mikor volt?

      Törlés
    2. szerintem az a kép az:
      http://i4.mirror.co.uk/incoming/article2803535.ece/ALTERNATES/s615/Louis-Tomlinson-and-Sam-Callahan-at-X-Factor-2803535.jpg

      Törlés
    3. hát sztem ez a kép annyira nem vészes a többi rossz képéhez képest, itt talán csak a borosta miatt

      Törlés
  3. Igazad van, mostanában ránézni is rossz. :/

    VálaszTörlés
  4. szerintem vmi halálos betegségben szenved (adja az Isten h tévedjek)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. andi basszus nagyobbnál nagyobb baromságokat találsz ki-.-

      Törlés
    2. remélem is h csak baromság és csak én vagyok hülye

      Törlés
  5. hát én remélem hogy újra fogsz irni! :) de szerintem nyugudtan irhatsz!!! :)

    VálaszTörlés
  6. ja és bocs hogy nan helyesirasi hia csak telorol vagyok

    VálaszTörlés
  7. semmi baj, természetesen írok, csak nem nagyon van ihlet, de ahogy kész felteszem

    VálaszTörlés
  8. Remélem hamar megjön az ihlet, mert nagyon várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem is egy kicsit fura. Bár kétlem hogy Larrys dolog lenne vagy drogos.
    Szerintem egy belsőbb lelki dolog.ahogy mondtátok ez a tul hajszolás miatt is lehet. Vagy Eleanorral van valami. Tudjátok viták stb..
    Story of my life klippjében nem gáz d az kép fent igen..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igazából azon a napon volt csak ilyen pukkant, ám az is lehet h fáradt volt és majdnem elaludt, mert utána lévő napokon már jobban nézett ki. Tehát azon az egy napon nézett ki nagyon rosszul, utána direkt figyeltem. Ha drogos lenne akkor már lehet lebukott volna, bár sose lehet tudni

      Törlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Én nem látok a külsejében semmi kivetni valót,nem olyan régen "ismertem" meg a bandát, és ami feltűnő volt az a stílus váltásuk. A karrierjük elején még észrevehetőek voltak ezek a tipikus "sztárt faragok belőled" külsőségek. Most már, hogy ennyi mindent elértek valószínűleg jobban bele szólhatnak abba hogyan nézzenek ki. Az, hogy megviseltnek tűnik Louis betudható annak, hogy fáradt(eddigi éveikhez képest többet utaztak,dolgoztak). Azért ezek a folytonos utazgatások,időeltolódások megtudják viselni az embert. Persze,ahogy írta előttem valaki mindenki másképp vészeli ezeket át. Én például az óra átállítások után hetekig vegetálok,egyszerűen nem tudok hozzászokni és úgy járok,kelek mint egy zombi. Niall folyton írogatja twittere,hogy fáradt,viszont rajta meg egyáltalán nem látszik. Ennyit jelent az egész. Valószínűleg mindannyian elfáradtak valamennyire,csak máshogy jön elő nálunk.
    Nem vagyok semmilyen shipper vagy mi. De valahogy nem hiszek ebben a dologban,hogy Harry és Louis. Viszont ez is lehet annak az oka,hogy megviselt olyan értelemben, hogy milyen embert ne bántaná az, ha olyat állítanak ami nem igaz és ráadásul bántják vele őt magát és a barátnőjét is?! Az biztos, ha én a helyében lennék, egy pár embert elküldtem volna melegebb éghajlatra.
    Végül pedig még annyi, hogy fölösleges elemezgetni meg belelátni dogokat a képekbe,az is körülményektől függ,hogy hogyan sikerül(fény,szög stb).
    Remélem ezzel a kis eszmefuttatással senkit nem bántottam meg. Most találtam rá a blogra és ez a főoldalon pont szemet szúrt és nem tudtam csak úgy "elmenni" mellette.
    Egyébként érdekesnek tűnik a történet,remélem nem "tűnik" el:).
    Üdv.:Vivien

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából már én sem vagyok larry shipper, de elounorban sem hiszek. Bár vannak kérdések a fejemben, ami miatt nem áll bennem össze a kép, de ez most nem érdekes.
      Örülök h leírtad a véleményed és igen az is lehet h Louis érzékenyebb, labilisabb mint a többiek. A Larry témák is érzékenyen érintik, ezt nyáron lehetett inkább észrevenni. Harry meg le se szarja ezt a témát. Na mindegy

      Törlés
  12. Jöhetne már új rész! :D

    VálaszTörlés